PR

Identyfikacja wizualna marki i jej wpływ na klientów

Identyfikacja wizualna marki i jej wpływ na klientów

2015-01-31 01:18:55

"Jak cię widzą, tak cię piszą" - popularne powiedzenie skutecznie można odnieść do budowania czysto wizualnego oblicza firmy. Spójna koncepcja stojąca za...

PR wewnętrzny - budowanie relacji firmy z pracownikami

PR wewnętrzny - budowanie relacji firmy z pracownikami

2015-01-15 01:18:38

Podstawowe zasady etyki na linii pracodawca - pracownik opisane są od strony formalno-prawnej bardzo szczegółowo w kodeksie pracy. Warto jednak przyjrzeć się tym relacjom...

Jak przygotować profesjonalną konferencję prasową?

Jak przygotować profesjonalną konferencję prasową?

2015-01-02 14:42:04

Zwołanie przez firmę konferencji prasowej może być bardzo skutecznym działaniem marketingowym, wzmacniającym jej wizerunek. Aby tak się stało, musi zostać ona jednak...

Wizerunek Twojej firmy jest zagrożony? Pokazujemy, jak reagować w sytuacji kryzysowej

Wizerunek Twojej firmy jest zagrożony? Pokazujemy, jak...

2015-01-02 14:42:04

Twoja firma znalazła się w sytuacji kryzysowej i informacje o tym fakcie przedostały się do opinii publicznej? Nie panikuj, spróbuj mimo wszystko zachować twarz.

Public relations a budowanie wizerunku marki

Public relations a budowanie wizerunku marki

2015-01-02 14:42:04

Jak pokazują niedawne badania pod hasłem „Public Relations w małych i średnich przedsiębiorstwach”, tylko jedna na trzy firmy w podanych sektorach korzysta z usług agencji...

Jak efektywnie prowadzić fanpage na Facebooku?

Jak efektywnie prowadzić fanpage na Facebooku?

2015-01-02 14:42:04

Pracujesz w social media i zastanawiasz się, jak uatrakcyjnić profil swojej firmy na Facebooku? Zapoznaj się z naszymi radami i już od jutra prowadź swój profil o wiele...

Kreowanie wizerunku w internecie

Kreowanie wizerunku w internecie

2015-01-02 14:42:04

W dzisiejszych czasach internet jest najważniejszym narzędziem kreowania wizerunku i budowania marki. Można by rzec, że jeśli nie ma nas w internecie lub na portalach...

Copyrights by Postaw na markę - Brandinger