Marketing

Najważniejsze typy badań marketingowych

Najważniejsze typy badań marketingowych

2015-02-25 01:11:14

W każdym biznesie najcenniejszą rzeczą jest informacją. Znajomość rynku, konkurencji oraz preferencji klientów umożliwia opracowanie strategii firmy. By zdobyć te dane,...

Na czym polega marketing sensoryczny?

Na czym polega marketing sensoryczny?

2015-02-16 01:11:07

Zmysły to podstawowy element poznawczy każdego człowieka. To im ufamy najbardziej i dzięki nim podejmujemy decyzje. Jak się okazuje, decyzje te mogą być zmanipulowane.

Skuteczne metody telemarketingu

Skuteczne metody telemarketingu

2015-02-09 01:19:04

Bez większej przesady można stwierdzić, że telefonem dysponuje dziś każdy. Jest on więc najprostszym sposobem dotarcia do klienta, łączącym bezpośredniość (rozmowa) z pewną...

Content is the king – czyli rola jakościowego copywritingu w skutecznym marketingu

Content is the king – czyli rola jakościowego copywritingu w...

2015-01-02 14:42:04

Copywriting był jeszcze kilka lat temu niemal nieznanym zawodem. Dzisiejszy marketing nie mógłby już jednak spełniać swojej roli bez wsparcia utalentowanych i kreatywnych...

Marketing wirusowy – czyli metoda na gwarantowany sukces!

Marketing wirusowy – czyli metoda na gwarantowany sukces!

2015-01-02 14:42:04

O akcji Ice Bucket Challenge oraz psie-pająku Wardęgi usłyszał w ostatnich miesiącach niemal cały świat. Zadajmy sobie pytanie o to, jakie działanie marketingowe...

Na czym polega określanie grup docelowych w marketingu i dlaczego warto je robić?

Na czym polega określanie grup docelowych w marketingu i...

2015-01-02 14:42:04

Jeszcze do połowy XX wieku obowiązywała rynkowa orientacja nastawiona na sprzedaż kierowaną do masowego odbiorcy. Dzisiaj wiemy już jednak, że nieodzowny proces stanowi...

Ulotki, bannery - czy to jest jeszcze skuteczne?

Ulotki, bannery - czy to jest jeszcze skuteczne?

2015-01-02 14:42:04

Wydawałoby się, że reklama tradycyjna powoli odchodzi do historii, a jej miejsce zajmuje reklama cyfrowa. Czy tak jest w rzeczywistości?

Marketing szeptany - czy warto go stosować?

Marketing szeptany - czy warto go stosować?

2015-01-02 14:42:04

Marketing szeptany często porównuje się do plotki – im więcej osób ją usłyszy, tym staje się silniejsza. Czy w dobie tak wielu gałęzi marketingu jest dalej skuteczny?

VortalCloud - Dodaj artykuł
Copyrights by Postaw na markę - Brandinger