Nagłośnienie mobilne jako doskonały sposób na promocję produktu

Nagłośnienie mobilne jako doskonały sposób na promocję produktu


Szukasz sposobu na wypromowanie swojego produktu? Jedną z bardzo skutecznych form promocji, którą możesz wziąć pod uwagę, jest reklama audialna – pobudza ona wyobraźnię w większym stopniu niż np. spoty filmowe emitowane w telewizji.

Dlaczego warto zainwestować w reklamę audialną?

 

Z reklamą audialną mamy do czynienia najczęściej w radiu. Ale również na ulicy, gdy w pobliżu przejeżdża samochód reklamowy jakiejś firmy (mający zazwyczaj bardzo krzykliwe kolory) i przy użyciu przymocowanych do dachu głośników puszcza w eter zapętlone nagranie. Możemy się z nią zetknąć także w centrach handlowych, w sklepach wielkopowierzchniowych oraz w innych tego typu obiektach. Reklama audialna jest więc wszechobecna. Wydawałoby się, że przekazy łączące w sobie zarówno dźwięk, jak i obraz są bardziej sugestywne i mają większą siłę perswazji. Ale niekoniecznie. Pod niektórymi względami reklama oddziałująca jedynie na słuch ma znaczną przewagę nad mediami audiowizualnymi.

Przede wszystkim w większym stopniu stymuluje wyobraźnię. W telewizji czy w internecie wszystko mamy podane na tacy i nie musimy sobie niczego dopowiadać. Spoty filmowe raczej nie apelują do naszej imaginacji. Co innego reklamy audialne. Jeśli są pomysłowe i odpowiednio skonstruowane, zapadają w pamięć i wywierają zauważalny wpływ na odbiorców. Dotyczy to zwłaszcza dzieci, które w większym stopniu niż dorośli posługują się wyobraźnią i są z natury bardziej skłonne do ulegania różnego rodzaju impresjom napływającym z zewnątrz.


 

Nagłośnienie

 

Ta forma promocji produktu bądź usługi wymaga zaopatrzenia się w niezbędny sprzęt nagłaśniający. Chyba nie chcemy, aby naszą firmę kojarzono ze skrzekliwym megafonem, który raczej irytuje, niż zachęca do kupna reklamowanego towaru? Najlepiej zdecydować się na dobrej jakości głośniki mobilne (znajdziesz je na stronie internetowej Mega Sceny, renomowanego sklepu oferującego profesjonalny sprzęt audio: https://www.megascena.pl/). Warto rozejrzeć się za produktami takich firm jak QTX, LD Systems, Monacor czy Omnitronic (tutaj możesz zapoznać się z ich parametrami: https://www.megascena.pl/naglosnienie-przenosnie-kolumny-mobilne/). Jeśli potrzebny okaże się również mikrofon, nie wybieraj pierwszego lepszego – im lepsza jakość transmitowanego dźwięku, tym skuteczniejsza i przyjemniejsza dla ucha będzie reklama.


 

Do czego jeszcze może się przydać nagłośnienie przenośne?

 

Nagłośnienie przenośne może się przydać nie tylko w nastawionej na komercyjny sukces promocji jakiegoś produktu bądź usługi, ale również na dużych imprezach, różnego rodzaju uroczystościach, balach, happeningach, a także w ludnych miejscach publicznych - do informowania potencjalnych zainteresowanych o mającym się wkrótce odbyć wydarzeniu, koncercie, pokazie filmowym itd. Może więc być z powodzeniem wykorzystywane przez pracowników miejskich ośrodków kultury czy różnego rodzaju instytucji angażujących się w organizację życia publicznego. Jedno nie ulega wątpliwości: inwestycja w dobry sprzęt nagłaśniający na pewno się opłaci.

Copyrights by Postaw na markę - Brandinger