Najciekawsze akcje promocyjne Lidla i Biedronki

Najciekawsze akcje promocyjne Lidla i Biedronki


Każda sieć sklepów dba o swój wizerunek, inicjując różne ciekawe działania marketingowe. W ostatnim czasie najbardziej rozpoznawalne są akcje promocyjne popularnych supermarketów: Lidla i Biedronki. Na czym one polegają?

Świeżaki za zakupy - Biedronka

O co ta cała afera? O maskotki, które przypominają świeże owoce i warzywa. Pluszaki mają swoje imiona i tworzą cały gang. Na stronie internetowej opisane są nawet ich cechy, a poniekąd również losy. Brokuł Bartek, Borówka Basia oraz Marchewka Marysia - z resztą nie tylko oni - podbiły dziecięce serca. Moda na Świeżaki jest tak silna, że niekiedy dochodzi do kłótni. Maskotki są nałogowo zbierane, a każdy najmłodszy chce mieć całą ich kolekcję. W jaki sposób można tego dokonać? Pierwsza edycja gangu Świeżaków skończyła się już jakiś czas temu i niestety nie sposób  ich dostać tradycyjnymi sposobami. Trzeba szukać w internecie. Teraz nadeszła kolej na drugą turę - pojawili się nowi, owocowo-warzywni, bohaterzy. Mali i duzi. Aby dołączyły do naszej rodziny, musimy uzbierać odpowiednią liczbę naklejek podczas zakupów w Biedronce. Jedną naklejkę otrzymuje się za każde wydane 40 złotych. Są również punkty dodatkowe: za użycie karty Biedronki, za zakup świeżych warzyw i owoców bądź produktów specjalnie oznaczonych. Już za 30 uzbieranych naklejek można dostać małą maskotkę bądź zapłacić połowę ceny za dużą. Przy sześćdziesięciu możemy natomiast otrzymać dużego Świeżaka zupełnie za darmo.

 

Ryneczek Lidla

Produkty, które są gwarancją jakości i świeżości. Bazarek w Lidlu to miejsce, gdzie codziennie wykładane są świeże i wysokiej jakości produkty żywieniowe. Znajdują się tam głównie owoce i warzywa, takie jak ziemniaki, marchew bądź kukurydza, ale również borówki i inne, słodkie dary natury. Zdecydowanie warto udać się do Lidla, jeżeli chcemy mieć pewność, że nasze produkty są dobre, zdrowe i ekologiczne.

 

Stikeez w Lidlu

Kolejna, wspaniała promocja, skierowana głównie do dzieci. Lidl, być może w odpowiedzi na popularne Biedronkowe Świeżaki, przygotował coś ekstra - małe, gumowe figurki Stikeez. Otrzymywało się je wcześniej za zakupy warte co najmniej 40 zł. Najpierw były to owoce i warzywa, jednak w późniejszym czasie furorę robiły małe, gumowe smerfy. Ciekawe było to, że otrzymywało się je w opakowaniu, a zatem dziecko nie wiedziało, co jest w środku, dopóki nie otworzyło folii. Najmłodsi kolekcjonowali - rodzice wydawali pieniądze. Interes kwitł, a moda na Stikeez przybierała na sile i przyciągała do Lidla coraz więcej klientów. Czy akcja promocyjna była udana? Zdecydowanie tak.

 

Wszystkie sieci promują się, jak tylko mogą - pluszowymi zwierzątkami, ilustrowanymi kartami do gry albo gumowymi figurkami. Promocje są codziennością Lidla oraz Biedronki. Aby się o tym przekonać, wystarczy wejść na https://mojagazetka.com/gazetka-promocyjna-biedronka.html i przejrzeć aktualne, bardzo ciekawe oferty sprzedażowe. Warto się z nimi zapoznać, ponieważ można trafić na zniżkę i zaoszczędzić sporo pieniędzy.

Copyrights by Postaw na markę - Brandinger