Marketing internetowy salonu urody

Marketing internetowy salonu urody


Promowanie salonu w Internecie jest dzisiaj niezwykle istotne. Za jego pośrednictwem często wyszukiwane są informacje dotyczące usług, cen, opinii o danej firmie. Jeśli chcemy zyskać dużą ilość klientów i być z nimi w stałym kontakcie, zadbajmy o naszą pozycję w sieci.

Przejrzysta strona internetowa

 

Strona internetowa salonu powinna być przede wszystkim czytelna i przejrzysta. Każdy, kto na nią wejdzie, powinien móc szybko dotrzeć do potrzebnych informacji. Muszą się na niej znaleźć dane kontaktowe, wskazówki, jak dojechać do salonu, cennik, opis naszej oferty. Dobrze jest pochwalić się na stronie swoimi kwalifikacjami, umieścić zdjęcia wnętrz gabinetu i prac w nich wykonywanych. Musi być ona funkcjonalna i atrakcyjna graficznie. Żeby wielu użytkowników trafiało na naszą stronę należy ją wypozycjonować. Polega to na tym, aby jak najwyżej znajdowała się ona w wyszukiwarkach, zwłaszcza Google, która ma prawcie cały udział w rynku. Zadbajmy o to, aby po wpisaniu fraz kluczowych, takich jak np. „nazwa salonu + miasto” czy „kosmetyczka + miasto” salon znajdował się wysoko w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie strony można powierzyć specjalistom. Będzie to kosztowało, jednak z pewnością zobaczymy efekty w postaci nowych klientów.

 

 

Media społecznościowe

 

Są one świetnym sposobem na utrzymywanie kontaktu z klientem. Załóżmy profil salonu na takich portalach jak Facebook czy Pinterest. Regularne umieszczanie ciekawych postów przyciągnie klientów, sprawi, że nas zapamiętają. Założenie fanpage’a na Facebooku jest zupełnie darmowe, a przynosi wiele korzyści. Warto również prowadzić bloga salonu, gdzie znajdzie się opis oferty, ciekawostki dotyczące naszej branży itp.

 

 

Wysyłanie mailingów do klientów

 

Warto na stronie internetowej zamieścić opcję pozwalającą na zapisanie się do newslettera. Dzięki temu zdobędziemy bazę e-maili, do których będziemy mogli wysyłać informacje o nowościach w salonie, promocjach, zaproszenia na tańszą usługę dla osób, które korzystają z newslettera itp. Dzięki temu utrzymamy lojalność klientów.

 

 

Reklama w Google AdWords

 

Są to płatne linki do naszej strony internetowej, które będą umieszczane nad lub po boku wyników wyszukiwania. Warto zastanowić się, po wpisaniu jakich fraz mają się wyświetlać. Musimy wczuć się w użytkownika i pomyśleć, co najczęściej wpisuje on w wyszukiwarkę, gdy szuka usług, które są dostępne w naszym salonie.

 

 

Rezerwacja online

 

To bardzo pożądana usługa w dzisiejszych czasach. Taka rezerwacja jest wygodna, szybka i prosta. Poza tym, klient ma możliwość umówienia się na wizytę w godzinach wieczornych lub wtedy, gdy nikt z salonu nie może odebrać telefonu. Jeżeli chcemy być nowoczesnym salonem, zadbajmy o to! Serwis LadyTime.pl oferuje taką możliwość!

Copyrights by Postaw na markę - Brandinger