Jak zarabiać przez Internet? Czy warto?

Jak zarabiać przez Internet? Czy warto?


Wiele osób zastanawia się, czy praca prze Internet to fikcja, oszustwo, czy jednak realna szansa na zysk. Tak naprawdę trudno powiedzieć, bo z jednej strony niektórzy deklarują swój zysk, inni natomiast twierdzą, ze to raczej wyzysk.

Prawda, jak zwykle, zapewne stoi gdzieś po środku. Natomiast jakie są sposoby zarabiania w sieci?

 

 

Jak nie zarabiać w Internecie?

 

Wiele osób, kuszonych łatwymi pieniędzmi i chwytliwymi sloganami, daje si nabrać na wysyłanie e-maili. Zadaniem ma być jedynie stworzenie skryptu i rozesłanie do znalezionych przez siebie adresów mejlowych. Niby proste. Ale nie do końca. Bo pieniądze dostaje się dopiero za otworzenie e-maila przez adresata. I to wyjątkowo marne, bo od 0.25 do 1 gr. A wypłata może być dokonana dopiero, gdy uzbiera się kwotę minimalną, najczęściej jest to 10 zł. W zasadzie niemożliwe do zrealizowania. A tak naprawdę polega to na rozsyłaniu spamu, w konsekwencji adres mejlowy autora szybko zostaje wciągnięty na czarną listę spamujących. Z tego pieniędzy nie będzie.

 

 

Wypełnianie ankiet

 

Można również zarabiać, wypełniając ankiety. To w zasadzie bardzo prosty sposób, bo należy wówczas jedynie poświecić kilka minut na zaznaczenie odpowiedzi, oczywiście najlepiej, gdyby były rzetelne. Wówczas dostaje się za to pieniądze, czasami nawet całkiem konkretne. Minusem tego typu zarabiania jest fakt, że aby dostać ankietę, trzeba spełnić ściśle określone kryteria; czasami można czekać na podesłanie ankiety bardzo długo. Stąd to bardzo bierny sposób na zarabianie, ponieważ tak naprawdę nie ma się realnego wpływu na ilość przysyłanych ankiet.

 

 

Dobrym rozwiązaniem są programy partnerskie

 

Ci, którzy, praktykują tego typu zarobki solidarnie twierdzą, że zarabianie przez Internet opiera się na programach partnerskich, oczywiście najlepiej, gdy te programy są dobre, czyli:

  • opierają się na znanej, solidnej marce;
  • oferują sensowny poziom prowizji/wynagrodzenia, pozwalający w perspektywie uzbierać przynajmniej minimalną kwotę wypłaty;
  • posiadają regulamin i jasne zasady współpracy gwarantowane przez realną, silną firmę;
  • są możliwe do zastosowania przez Ciebie a oferowany produkt jest w kręgu zainteresowań Twoich gości lub znajomych.

 

Wybór programu partnerskiego to wbrew pozorom bardzo trudne zadanie. A jest w czym przebierać. Wybierając, trzeba się przede wszystkim kierować realną szansą na przekonanie potencjalnych klientów do zakupu promowanego produktu, kliknięcia w baner lub link reklamowy danego partnera. Można wybrać branżę, która w jakiś sposób interesuje zarabiającego.

 

Wiele firm coraz częściej dochodzi do wniosku, że skuteczniejsze jest dodarcie do potencjalnych klientów przez polecenie danej instytucji przez osobę prywatną  niż reklamowanie jej w telewizji. Oczywiście obie formy reklamy są stosowane jednocześnie przez firmy i doskonale się uzupełniają, zwiększając możliwość dotarcia potencjalnego klienta do produktu.    

 

Rejestracja do programu jest dosyć prosta, trzeba wejść na stronę instytucji i kliknąć „chcę przystąpić do programu partnerskiego”, następnie trzeba wypełnić odpowiedni formularz i zostawić trochę swoich danych w sieci – jak podaje forum o Zarabianiu, praca w Internecie.

 

Reklamy można wklejać na forach, na których najczęściej są one ignorowane, a czasem nawet blokowane. Dlatego chyba najlepszym miejscem do wklejania linków i banerów jest własna strona internetowa. Warto zadbać o użyteczność zamieszczanych tam treści, bo ktoś musi zainteresować się blogiem, wejść na tę stronę i kliknąć w banery.

 

 

Bądź na bieżąco, śledź trendy

 

Zarabiając w Internecie, przede wszystkim trzeba być elastycznym, sprawdzać, ile się zarabia na konkretnych programach  i reagować na spadek zainteresowania odbiorców. Wówczas należy uatrakcyjniać swój przekaz, zmieniać banery, kolory, umiejscowienie reklam. Należy również uważnie śledzić kampanie reklamowe danych firm, wzmożona aktywność partnera, chociażby w telewizji, działa na korzyść, pozwala popłynąć na fali popularności i zarobić więcej. Bo odbiorcy znający dany produkt z telewizji będą chętniej klikać na jego reklamę w sieci.

Copyrights by Postaw na markę - Brandinger