Jak efektywnie prowadzić fanpage na Facebooku?

Jak efektywnie prowadzić fanpage na Facebooku?


Pracujesz w social media i zastanawiasz się, jak uatrakcyjnić profil swojej firmy na Facebooku? Zapoznaj się z naszymi radami i już od jutra prowadź swój profil o wiele bardziej efektywnie.

Portal społecznościowy Facebook stał się dziś niemal jednym z głównych narzędzi wykorzystywanych do promowania swojej firmy w Internecie. Facebook jest tak popularny, że klienci praktycznie sami szukają na nim stron danych firm, aby sprawdzić na nich m.in. liczebność fanów danego przedsiębiorstwa czy np. opinie o nim. Jak zatem prowadzić stronę swojej firmy na Facebooku w taki sposób, aby ciekawiła już pozyskanych fanów i sprowadzała nam rzesze nowych?

 

Po pierwsze zawsze stawiaj na jakość postów, a nie na ich ilość. Lepiej w ciągu dnia opublikować na stronie dwa naprawdę interesujące posty, niż ich większą ilość, za to nieprzemyślaną i niedopracowaną. Warto także do każdego z postów dodawać ciekawe, zachęcające do zainteresowania się tematem zdjęcie. Posty z dołączonymi fotografiami zwyczajnie są lepiej widoczne na tablicy fana – bardziej rzucają się w oczy od postów z samym tekstem i, dzięki temu, mają tez lepszą „klikalność”.

 

Prowadząc fanpage warto także pamiętać o tym, aby zwyczajnie nie spamować swoich fanów. Jeśli ktoś bowiem polubił naszą stronę, nie warto zniechęcać go do siebie poprzez zasypywanie go niepotrzebnymi mu do niczego informacjami. Cały szkopuł w tym, aby publikować posty, które już na pierwszy rzut oka wydadzą mu się interesujące. Aby wiedzieć, jakie to posty, trzeba najpierw nieco poznać swój target, np. wykonując badanie rynku, które pozwoli nam ustalić profil psychologiczny naszego klienta.

 

Bardzo pomocne w efektywnym prowadzeniu fanpage’a jest także organizowanie na Facebooku konkursów i tzw. rozdawek. Perspektywa zgarnięcia przez fana ciekawej nagrody lub fanta sprawia, że więcej osób „lubi” naszą stronę. Ponadto, obdarowywanie fanów stawia nas w lepszym świetle i nastawia ich do nas pozytywnie.

Copyrights by Postaw na markę - Brandinger